22 Eylül 2008 Pazartesi

"MİM"

Ezca Deposu mimleyene kadar çok yabancısı olduğum bir olay olduğunu itiraf edeyim. Böyle, Titan saadet zinciri gibi birşey olduğu konusunda süphelerim var!. Uzun süre yazmayınca uyarı aldığımıda söyleyim, belki bu sebeple üstümdeki ağırlıkta kalkmış olur, inşallah.

Bu "mim" olayında bazı sorular var ve bunları cevaplıyorsunuz, sonrada kime sormak istersen onuda yazının sonunda mimliyorsun. Eğlenceli duruyor. Sorular gelsin.

1-blog yazmaya ilk ne zaman başladın?

Nisan 2007 tarihinde, şuan pek uğramadığım ama içeriği hakkında materyal toplamaya devam ettiğim "reklamcılık" temalı bloğumda başladım. Sonrasında ise takip ettiğim futbol bloglarına özenerek, Kaptan Orta Kapı! isimli, benim için çok özel olan bu bloğu açtım. Adının hikayesi ise, Levent - Maslak arasında çalışan bir İETT otobüsünde orta kapının açılmaması sonucu, insanların sanki bir halk kahramanı çağırıyormuş edasında bağırmaları idi.

2-blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?

Özen gösteriyorum evet. İnce eleyip sık dokuyorum, alttan girip, üstten çıkıyorum. bilmem oluyormu?

3-blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?

Benim için çok hassas bir nokta bu. Takip ettiğim bloglara bakınca benim gördüklerimden çok daha iyilerini gördüklerini görüyorum. Onların yanında fazlasıyla pasif kaldığımıda düşünmekteyim. Eğer hakkıyla bu işi yapamadığımı farkedersem bırakırım. Şu zamanlarda da fena halde düşmüş durumdayım. Ayrıca anlamsız bir şekilde yazım hatası yapıyorum=)

4-blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken,şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

Bir ara olmuştu. Gelen yorumlar yüzünden " Birşeyler yapmalıyım, müşteri memnuniyeti ulan" diye söylendiğim dakikalar oldu evet. Ama Fenerbahçeli zoru sever!

5-blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

Maalesef etmiyorum. ama hergün onu düşünüyorum. Tribünde, deplasmanda duyamadığım şeyleri, dışında olduğum olayları öğrenmek için daha da irkiliyorum. Ama herşeyide buraya yazamıyorum. Belki budur feragat ettiğim.

Gelelim işin daha eğlenceli kısmına. Şimdi birilerini mimlemem gerekiyor. Bu seçimlerimi beni takip ettiğimi bildiğim insanlara yapacağım. İlk isim, Futbol Damia, ikincisi ise bloğuna pek uygun kaçmayabilir ama Efsana Maraton, diyorum. Hayırlısı olsun.

Hiç yorum yok: