19 Mart 2008 Çarşamba

101. yılda 101.000 kitap



Kuruluşundan bu yana, ülkemizin eğitim alanında da daha iyi koşullara sahip olması adına camiasıyla birlikte her koldan seferber olan Fenerbahçe Spor Kulübü, kuruluşunun 101. yılında da bu alanda büyük çapta bir yardım kampanyası başlatıyor.

Kulübümüz, "101. yılda 101.000 kitap" sloganıyla başlattığı yardımlaşma kampanyasında sadece Fenerbahçelileri değil, eğitim konusunda duyarlı olan her okur severi göreve çağırıyor. Doğu ve Güney Doğu Anadolu illerinde ihtiyacı bulunan 101 adet ilköğretim okulu için, başta kitap olmak üzere, eğitim araç gereçleri ve kıyafet toplanmasını içeren yardım kampanyasıyla özellikle o bölgelerde eğitimde yaşanan noksanlıkların telafi edilmesi, küçük yaşta çocukların kitap dostu olması amaçlanıyor.

Haydi Fenerbahçeliler, haydi tüm okur severler! Ulusumuzun istikbali olan çocuklarımızın eğitimine katkıda bulunmak için okumuş olduğunuz kitaplarla vedalaşın; kitaplarınız nesilden nesle aktarılsın; çocuklarımızın gözlerinde ışık olsun.

Not: Kampanya dahilinde sadece yukarıda belirtildiği gibi kitap, eğitim araç gereçleri ve kıyafet toplanacaktır. Para yardımı kabul edilmeyecektir.

Bilgi için telefon numarası: 0 216 542 18 95

Teslimat adresi: Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu, Fenerbahçe Kart Merkezi, Kızıltoprak, Kadıköy / İSTANBUL

Hiç yorum yok: