14 Temmuz 2008 Pazartesi

Fenerbahçe 1 – 1 Swindon Town


"Bu seneki ilk hazırlık maçımız, İngiltere'nin Coca - Cola League 1 ekibi Swindon Town takımı ile yağmurlu bir Avusturya gününün sonunda, Gökkuşağının Tepelerin arkasında insanlara gülümsediği übersonik etkileyici bir ortamda gerçekleşti."

Maçın öncesinde ve sonrasındaki ruh halim aynen bu şekildeydi. Sebebi ise, bünyeme dahil ettiğim kas gevşeticilerin beni huzurlu ve mutlu bir insan yapması. Maçı o yüzden pekiyi idrak edememiş olabilirim.

Maçın genel gidişatı hakkında çok yorum yapmaya gerek yok zaten, sonuçta ilk hazırlık maçımız. Ama Burak böyle başlayıp böyle sürdürürse, vatana millete hayırlı birisi olma yoluna doğru girmiş olacak. Alex, her zamanki Alex diyeceğim ama sanki bu sene farklı bir şeyler var. Adam her sene kendine bir şey katıp öyle geliyor. Roberto Carlos'u ise geçen sezondaki ivmesinde gördüm. Nazar değmesin diyelim. Müzmin gençlerimizden Gürhan ise, Vedersonun yokluğunda ilk 11 başlayarak, güzel bir oyun ortaya koydu ve Kezman'a attığı "adrese teslim" orta ile golü bulmamızı sağladı.( Alex'in pası gözden kaçmasın) Kaleciler ise güven verecek bir pozisyonda değiller, Volkan Demirel'in yanına mutlaka kaleci alınması şart. Lugano ve Edu, bu takımın vazgeçilmezleri. Kezman ise Güiza ile güzel olacak gibi. Göhkan Gönül ne iştir dersek ise, ilerleyen günlerde hakkında uzun şeyler yazmak istediğim kadar güzide bir futbolcu, umarım hep böyle devam eder.


Mehmet Aurelio'dan boşalan orta saha ise, şuan soru işareti olarak karşımızda duruyor. İlerleyen günlerde daha çok fikir sahibi olabilir bu konu hakkında.

Diğer oyuncular ise aklımda pek yer etmemiş sanırım. Aradan 2 gün geçtikten sonra maç yazısı yazmak zormuş, şuan bunu gördüm.

Bir diğer hazırlık maçında görüşmek üzere. Ayrıca Maç saatleri konusunda basınımızın daha özverili olmasını arzu ediyorum. 1 saat beklettiler beni, sağ olsunlar.

1 yorum:

Blogspor dedi ki...

Fark bekliyorumdum ama...Neyse sağlık olsun...