15 Ocak 2009 Perşembe

Olası Bir Yönetim Taraftar Barışması ve Sonrası


Birkaç gündür aklımdan çıkmayan bir konu bu, Şuan itibari ile Kozmopolit(grupların çokluğunu örnek verelim) tribünlerimiz birbirleri ile çok uyumlu gözüküyor. Herşeyi aynı fikir doğrultusunda halledip (veya öyle olduğunu sanarak) yol alıyoruz. Endüstriyel futbola karşı ülkenin en büyük organizasyonuna hazırlamak üzereyken benim aklıma böyle sorular takılıyor.

Bizim kuşağımızın bu tribünleri sevme sebebi olan ve Fenerbahçeliliğimiz ile gurur duymamızı sağlayan bu miras. Kendi çapında bir devrim yaratarak yol almaya doğru gidiyor. Karşılıksız takım tutmanın, "Ultras" kültürü nasıl sindire sindire öğreneli, yakın geçmişte yaşadıklarımız ile görüyoruz.

Amma velakin, uzağa doğru uzanan gözlerim sanki çok net bir tablo göremiyor gibi. Biraz daha kendi içimizde acı çekip ( umarım böyle birşey yaşanmaz) güzel günleri o zaman göreceğiz.

Şuan ki dileğim, bizi bu tribünlere kazandıran insanların bu konularda biraz daha bilinçli davranıp, "rant"ın her türlüsünden (arkandaki insan gücü bile rant olabilecek bir mevzu) uzak durup sağduyunun sesine kulak vermesi... Çünkü olası bir yönetim barışmasında yine bizbize kalacağız. Aman diyelim.

Ayrıca fenerbahçe taraftarı için en mantıklı çözümün aynı yerde toplanmak olduğunu bir kez hatırlatıp, günümüzü öyle kapatalım.

Not: Bunları yazarken tamamen içgüdülerim ve iyi niyetim ile hareket ediyorum.

Hiç yorum yok: