5 Aralık 2008 Cuma

İş Ahlakı!

Lafım, Denizli kalecisi Cenk'e.

Topun içeri girdiğini baya baya görüyorsun.

Direkten seken topu da eline alıyorsun ve hakeme bakıp oyuna devam ediyorsun.

Şimdi bunun tam tersini yapsan.

İçeri giren topu gördükten sonra, hakemin yanlış karar verdiğini görünce, tam tersi konusunda hakemi uyarsan ve gol olduğunu söylesen.

Ne kral bir adam olurdun biliyormusun.

İnsanlara dürüstlük ve ahlak dersi vermiş olurdun. Herkesten bir farkın olmuş olurdu.

Ama bu memlekette zor bu işler. Vergi kaçırmanın ve bilimum sahtekarlığın normal gibi gözüktüğü bu ülkede bunlar normal evet.

3 yorum:

Sencer Yücel dedi ki...

bırak hakeme gol demeyi, maç sonrasında bile diyemedi. gol gibiydi ama tam göremedim falan dedi.

Zoma dedi ki...

Gördü mü görmedi mi bilmiyorum ama hakeme gol olduğunu söylese muhtemelen anında kadro dışı kalırdı, sezon boyu kadroya giremezdi, unutulur giderdi. 15 dakikalık şöhret kazanırdı ama kariyerini bitirirdi. maalesef ümit kayıhan'ın bunu ödüllendireceğini falan sanmıyorum.

Fırat Gürsu dedi ki...

sayın kayıhan cenk'i kesinlikle oyundan çıkarmazdı, şayet böyle bir olay olurdu da sezon boyu çıkarsaydı, işte o zaman o da kendi sonunu getirmiş olurdu..

yada ben bazı teknik adamlarımız konusunda çok iyimser düşünüyorum :)