11 Mayıs 2008 Pazar

Bir sezonun sonu


Umutlarımız ile büyüttüğümüz, sevgimiz ile beslediğimiz, iyi günde kötü günde yanında oluşumuz ile bir futbol sezonunu bitirdik. 3 kupa olmasa bile 2 kupanın hedefini kurduğumuz bu sezonda, 3. kupanın rüyaları sarmıştı bünyeleri. "Allahım bitmesin, bitmesin bu rüya, sonunda moskova olsun, ne olur uyandırma" diye geçmişti ömrümüzün bir kısmı. Takımımızın en güzel günlerini yaşadığı bu dönemde tribünde oluşumuz, bizleri daha da mutlu etti. Belki bizimde payımız vardı bu takımda, desteğimiz, yettiği kadar maddiyatımız ve tüm sınırlarını zorladığımız maneviyatımız.

Herşeyin sonu olduğu gibi bu sezonunda sonu oldu. Hayallerimizin ve hedeflerimizin tavana vurduğu bu sezonda, elimiz boş kaldı. Aslında büyük bir sınav bu bünyelerimize. Koca bir camianın iyi bir not alması gereken bir sınav. Şu aşamada atlattık gibi duruyor, hiç değilse taraftar bunu aştı. Sıra yönetimde. Zico'nun sözleşmesi, kalacak oyuncular ve gelecek oyuncular gibi sezonun en can alıcı noktasında onlara düşen büyük bir görev var. Hepimizin ortak paydası Zico ile devam edilmesi, bunun sayılamayacak kadar çok nedeni var zaten. Kezman ne olacak gibi can alıcı sorulara ise kendim bile cevap veremiyorum, Çünkü bazen duygularım mantığımı aşabiliyor.


Tribün hakkında söyleyebileceklerim ise hep daha iyiye doğru gittiğidir. Doğrusu veya yanlışı, eskisi veya yenisi, futbolun endüstrisi gibi konularda ahkam kesebilme lüksü yok belki benim için. Yaşadığımız zamanda, varolduğumuz tribünde hep en iyisini yapmaya çalışıyoruz birlikte olduğumuz insanlar ile. Seneye yapılan planlar, diğer grupların yeni yerleşkeleri, tribündeki tüm kardeşlerimizin aynı duygularda hareket edişi bunları gösteriyor zaten.

Bloğu açtığım zamandan bu zamana kadar çok fazla süre geçmedi, ama yazmaya başladığım zamandan beri içine girdiğim bu "blog kardeşliğini" çok fazla benimsedim. "Efsane Maraton" ile tanışma fırsatı yakaladım. Çoğu zamanda görüşme imkanımız oldu. Diğer takip ettiklerim ile tanışma imkanım olmamasına rağmen yazılarını büyük bir keyifle okuduğum, Ariel Ortega, Hayatım Fenerbahçe, Donnie Brasco, Ecza Deposu, King Santillana ve Kombine Bilet ile birgün tanışmak isterim. Hatta buradan bir sinyal vermek gerekiyorsa verelim. Tüm Fenerbahçeli blog sahibi insanları ortak bir buluşmaya davet ediyorum. Bunu daha önceden Ezca Deposu ile konuştuğumda olumlu olabileceği hakkında görüş bildirmiştik.

Çok fazla yazasamda buradayım....

Son sözde çağatayın yeni bestesinin en güzel kısmından gelsin;

"Savurduk küllerini, genç ömrümüzün...."

8 yorum:

Donnie Brasco dedi ki...

şeref duyarım :)

Conrad Bundy dedi ki...

evet başkan, buluşma ayarlanırsa gelmek isterim. :)

Adsız dedi ki...

Memnun olurum.

Beercholic dedi ki...

aynı şekilde..

plaki dedi ki...

Geri dönüşünüz için teşekkür ederim.

Çok yoğun bir haftayım üstümden attım, o yüzden bloğuma birşey yazamadım. Bunun için kusuruma bakmayın=)

Buluşma için, plakisart@yahoo.co.uk adresime bir geri dönüş yaparsanız, detayları orada kararlaştırabilriz.

Eğer gerçekleşirse gerçekten çok mutlu olurum.

Ortega dedi ki...

King Santillana ya da gerçek adıyla Alper Abi'ye ulaşmak zor..Bildiğim kadarıyla işi gereği İstanbul dışında kendisi..

Ben de Temmuza kadar buradayım, sonrası muamma :)

Yine de elimizden geleni yaparız tabii

kombine bilet dedi ki...

görüşmek güzel olabilir:)

organizator ruhlu bir arkadaşa ihtiyacımız var sanırım.

kombinebilet@hotmail.com 'dan bana ulaşabilirsiniz.

King Santillana dedi ki...

Sevgili kaptanortakapı (gerçek adını bilmiyorum, kusuruma bakma),

Ben bu yazını ve gelen yorumları yeni görüyorum. İcabet edemediğim için özür diliyorum senden. Bilgim olsaydı inan derhal yazardım cevabımı..

Ben de sizlerle tanışmaktan büyük gurur duyarım. Zaten onore ile (hayatım fenerbahçe) gerçek hayattan, ortega ile de sanal hayattan tanışıyoruz :)

Ama Ortega'nın da ifade ettiği gibi, ben bu aralar işim nedeniyle İstanbul dışındayım ve dışarıda olduğum yetmezmiş gibi devamlı da ilçeden ilçeye tavaf halindeyim..

Dolayısıyla İstanbula geldiğim uzun soluklu bir dönemde (örneğin senelik iznimde) bu buluşma tekrarlanırsa seve seve iştirak ederim dostum..

Kendine iyi bak..
Sevgi ve saygılarımla..

Alper.