21 Mart 2010 Pazar

Maç Dünlüğü


Cuma günü, niyet ettik niyet eyledik bir pankart yapalım dedik. Forum ahalisine bakarken, hakan hoca yazmış; "gönül senden tek şey diler, bildiğini yap, bildiklerini unutmasınlar" Galatasaray maçı için diyor bunu, utandırmayın yani. Sen bildiğini yap gerisi gelir zaten. He bunu kime söylüyoruz veya kim için diyoruz onu pek anlamadık. "Fenerbahçe buraya" diyorsun sadece güiza geliyor. anlarmıydı o? sanmıyorum. Hikayesi buydu çıkışının ama cuma gecesi işe koyulduğumuz için yoğurtçu parkının rüzgar esmeyen basket sahasında biraz geç kurudu pankart. O yüzden saatlerimiz 24'ü gösterdiği sırada soktuk stada, dedik"asın bunu hacılar" yarın salınsın böyle okul açık tarafında ama maç günü baktım ki, yoktu pankart. 8 metre boşa boyadık yani. içilen biranın da tadı çıkmadı zaten.

Biletler 22 lira tabi. Vatandaşın kesesine uygun. Stad dolu, günlerden cumartesi. Karşımızda River Plate var. Maç olabildiğince sıkıcı, derdimiz bağırmak, ritim vermek. Bir de şu gol sevinçleri olmasa, arkadan ittirenler geriyor bazen beni. Hani deplasmanda olsak, silme adam hepsi genç delikanlı tamam. Ama bakıyorum aşağıya 40'ı var, bayanı var, var oğlu var. İtmeyin yahu, kırılcak kafalar, bacaklar. Şahit oldum bir kere, 2008 inönü deplasmanı, alex attı 1-2 yaptı skoru, koştu tabi tribüne adamcağız. Bunu gören tribünde yüklendi arkadan öne, o anda üstümden 2-3 kişi kalktı tabi birinin de bacağı kırılmış çatlamış burkulmuş artık ne olduysa, ambulans dedik gel hemen.

O yüzden arkadaşım, yüklenmeyin bi zahmet.

Maç 1-0 bitti ama ben tribünden bir cacık göremedim futbol ile alakalı. Hani her baktığımda top ya orta saha da yada taç, aut gibi şekillerde. Yendik bitti ama umut yok işte. Lakin uzun aralardan sonra şampiyon olduğumuz senelerde hep kötü futbol ile kazandığımız maçları gördük. Belki kısmet ama zor.

Haftaya GS maçı, cumadan bilet derdi. Sırası, kuyruğu tabi kuyruğa bile girmeden çözebilme gücü, may the force be with you ve samiyen merdivenleri. Turnikelerin 2-3 kişi döndüğünü de unutmayalım. Ama şuan düşünmesi yoruyor beni yada üşendiyor diyeyim.

Maçtan sonra, apaçiliğe verdik bünyeyi. Moda'da başlayan gece sabah boğazdan geçen gemileri seyrettiğimiz Kuruçeşme parkında son buldu.

Bugün de nevroz var hadi hayırlısı.

Hiç yorum yok: