19 Nisan 2008 Cumartesi

Kapat Gözlerini Bekle Beni‚ GELİYORUM!...

Sen şimdi zannediyorsun ki‚ şampiyon olacaksın. Teknik direktörün gitti ya‚ cemaati oynatacaksın.

Takım ağabeyiniz federasyona bağlama atacak‚ onu çok eleştirmekle övünen entel‚ 90+ muhabbeti ile kendini yırtacak‚ ertesi gün fenerli medya bunu manşet yapacak.

Fenerli medya! Biz onları biliriz.

Bak şimdi‚ iyi dinle;

Futbol şansın seni buralara kadar getirdi. Sadece şans mı acaba? Babanızı unuttuk mu sanıyorsunuz?

Devam edelim. Şimdi gözlerini iyice aç‚ bak bakalım ne görüyorsun. Şükrü Saraçoğlu ile başla. Yüzün gerilmesin‚ sıkma dişlerini. O baktığın yeri biz yaptık‚ hepimizin alın teri var o muhteşem stadyumda. Emek var‚ gözyaşı var. Senin ki nerede? Kim yapıyor? Kimin parasıyla yapıyor?
Carlos'a takıldı gözlerin. Sinir yapma önce bir dinle. O nasıl geldi biliyor musun?

Anlatayım;

Hatırlıyor musun 14 Mayıs akşamını. Biz unutmadık‚ unutmayacağız. 15 Mayıs günü kombine kuyruğuna girenler getirdi onu buraya. Bütün gece ağlayıp uyumadan girdiler o sıraya‚ caddeye taştılar. İyi bak o sıradaki herkesi tek tek göreceksiniz. Ellerinde ki torbaları görüyor musun? Fenerium yazıyor. Gel şimdi oraya gidelim. Biliyor musun 15 Mayıs günü Feneriumların nasıl dolup taştığını. Şu kasada para ödeyen kıza iyi bak. Hala gözleri ıslak. Cebinden ne çıkardığını gördün mü? İşte o bizim kimlik kartımız. Avrupa biletimiz.

Kısma gözlerini‚ sırıtma‚ ağzını yana kaydırıp. Bana baktıkça yüzünde ki korkuyu göremediğimi zannediyorsun. Biliyorum‚ gözlerini kapatmak istiyorsun. Yok olmak istiyorsun. Fenerbahçe maçı hiç gelmesin istiyorsun. Korkuyorsun hem de çok korkuyorsun.

Şimdi kapat gözlerini‚ görme beni‚ belki bu seni rahatlatır ama gerçeği değiştiremez.

Çünkü geliyorum.

Sana kendi çöplüğünde beyaz sayfalarını yedirmeye geliyorum.

Bekle beni gözlerin kapalı.

Ansızın gelebilirim‚ sanma ki çok kolay ve acısız olacak.


Antu.com'dan "Serkan Sağlam" yazmış. Ne güzel yazmış.

Hiç yorum yok: